Monday, March 21, 2011

Майклууд

Шөнийн 04 цаг болж байна. Та бүгддээ шинэ 7 хоногийн мэндтэй цуг 2 ишлэл хүргэе. Нэг нь миний шүтээн Майкл Жорданых шүү. МЖ-ны үед сагс гэдэг агуу тоглоом байлаа.


"Би тоглох хугацаандаа есөн мянга гаруй удаа бөмбөг алдаж, гурван зуу гаруй тоглолтонд хожигдсон юм. Хорин удаа надад шийдвэрлэх бөмбөг шидэх итгэл хүлээлгэсэн ч би оноогүй билээ. Би дахин дахин бүтэлгүйтэж байлаа. Яг л ийм учраас би амжилтанд хүрсэн юм."


Майкл Жордан, Сагсан бөмбөгч


"Хүмүүс амьдралыг гол төлөв холын зайн марафон гүйлттэй зүйрлэдэг, харин би бол богино зайн гүйлт буюу урт удаан хөдөлмөр, хичээл зүтгэлийн дараа юу чаддагаа үзүүлэх богинохон мөч гэмээр байдаг".


Майкл Жонсон, Гүйлтийн тамирчин


Эх сурвалж: Жинхэнэ саятан., Грей Фаррах, Харрис Фрэнорч; орч. Л. Оюунцэцэг., Улаанбаатар-2008

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...